20 Şubat 2013 Çarşamba

indirime girince

Ben uzun süredir internetten bir ürünü inceliyordum. İndirimler olduğu zaman bu ürünü alacaktım. İş yerinde de sürekli internet ile uğraşan birisi olduğum için her zaman incelemeye devam ediyordum ve de fiyatların düşmesini bekliyordum. Bu benim için gerçekten de önemliydi. Bu nedenle araştırmalar yapıyordum. En sonunda bu ürünün indirime girdiğini anladım ve de gerçekten de bundan mutlu oldum. Sonuçta beklediğim indirim gelmişti ve de bu benim için bu gerçekten de çok iyi olmuştu. İnsan her zaman kendisi için en iyi ürünleri almak ister. Ben de bunu istiyordum ve de bu nedenle de indirimleri bekliyordum. Sonrasında hazır indirimler varken ben de alışveriş merkezine gitmeye karar verdim. Buradan kendim için o çok beğendiğim scooter botu aldım. Gerçekten de benim için mükemmel duruyordu ve de benim çok fazla hoşuma gitmişti. “İyi ki de bu zamana kadar bekledim ve de aldım diye düşündüm.” Bu bana mutluluk vermişti. Sonra da oğlum için bir tane adidas çocuk bot aldım. Bunu da çok fazla beğendim ve de benim çok fazla hoşuma gitti. İnsan zaman zaman araştırmalıydı ve de buna göre de kendisi için en farklı olan ürünleri almalıydı. Ben her zaman internette incelemeler yaptım ve de buna göre de almam gerekenleri ürünleri buldum. Sanırım bu önemliydi. Ben de bu şekilde düşünüyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder