12 Şubat 2013 Salı

Sami Çelik: Murat Bardakçı yalancıdır

Sami Çelik: Murat Bardakçı yalancıdır
10 Şubat 2013 Pazar 00:31
Murat Bardakçı haberturk televizyonunda kendisine ayrılan köşesinde ukalaca, terbiyesizce herkese hakaret etmekten başka bir şey yapmıyor…Bu  akşam habertürk’te Bardakçı, gerek Türk halkına ve gerekse Türk tarihine ancak bir hainin bile bu kadar alenen yapamayacağı cesarette hakaretler üzerine kurulu sözler kullandı.     Dünyanın UNESCO tarafında 2013 DÜNYA PİRİ REİS YILI ilan etmesini bile hazmedemeyen BARDAKÇI, gerek Piri Reis’i ve onun 500 yıl önce çizdiği haritayı neredeyse paçavra olarak lanse etmeye çalışan ve bunu da kendisine atılan maillerde bile işine geldiği gibi okuyup hareket eden seviyesiz, saygısız bir programa  her zamanki gibi imzasını koydu.   Daha önce de Emre yayınları ve Truva Yayınları sahibi Sami Çelik adıyle atılan mailleri de okuma cesareti gösteremedi.   Bu akşamki programında yine Piri Reis ve haritasına, isim vermeden PİRİ REİS HARİTASI’NIN ŞİFRESİ isimli eserin yazarı METİN SOYLU’ya seviyesizce sözler etmesi üzerine Truva Yayınları sahibi SAMİ ÇELİK olarak atılan şu maile yine cevap veremediği gibi, maili de okuma cesaretinde yine bulunamadı…           Haberpolitik.net’e açıklamalarda bulunan Sami Çelik “ Bardakçı’dan 10.02.2013 ve saat 00.05’de attığı mailimi ne okuyabildi, ne de cevap verebildi” dedi…   İŞTE  SAMİ ÇELİK’İN CANLI YAYINDA ATTIĞI O MAİL   …………………………………….   “Sayın Bardakçı insanların gözünün içine baka baka nasıl yalan konuşuyorsunuz. Bu kadar hakaret ve saygısız sözlerinizden dolayı ve dahası da bir başka programınızda firmamı Rauf Orbay'ın kitabından dolayı saygısız bir şekilde söylediğiniz sözlerden dolayı, Kazım Karabekir paşanın belgelerini ülkede ilk yayınlayan firma olmama rağmen bu belgeleri ilk kendiniz yayınlamış gibi ekranlardan ukalaca, saygısızca konuşmalarınızdan dolayı sizi kınıyorum. 2005 yılında yayınladığımız piri reis haritasının şifresi isimli eseri ve yazarımız Metin Soylu'yu ima ederek kullandığınız bu cümleleri de aynen size iade ediyorum. Az bir saygı dersi alın, insanlara saygısızlık yapmayın. Herşeyi bilen sadece ve sadece sizsiniz bu ülkede sizden başkası yalancı, intihalci, palavracı... Yazıklar olsun size... Umarım bu maili de Fatih Altaylı ile yaptığınız programdaki gibi okumamazlık yapar da ekranlara dönüp başka bir şov yaparsınız   İsmimi de yazayım. Mail adresimde de göreceksiniz. Sami Çelik Emre yayınları ve Truva yayınları sahibiyim Size saygı falan da sunmuyorum sayın Bardakçı”   …………………………..   Yine Sami Çelik haberpolitik.net’e şu açıklamada bulundu….   Truva Yayınları, Emre Yayınları olarak bu tarihçi olduğunu sanan şahıs televizyon ekranlarındaki şovuyla sarhoş olmuştur. Ve bu şahsı şiddetle kınıyoruz .   Daha önceki bazı programlarında firmamıza, firmamız sahibi Sami Çelik’e dolaylı şekilde isim vermeden saygısız sözlerinden ve özellikle de Rauf Orbay’ın yayınlamış olduğumuz kitabından dolayı bizi suçlayıcı ve rencide edici sözler kullanmış ve "Rauf Orbay'ın kitabı yoktur o hayattayken orada burada Rauf Orbay'ın anıları diye yazılar çıkınca o dönemde YAKIN TARİHİMİZ isimli dergide anılarını tefrika etmiştir.   Efendim günümüzde nahhh şu kadar kalın bir kitap çıkmıştır. (Emre yayınları, yayıncısı Sami Çelik, Kitabın ismi CEHENNEM DEĞİRMENİ - SİYASİ HATIRALARIM-), bu kitap uydurmadır, yalandır diye bizi suçlamıştır.   Ama sayın Bardakçı eğer uydurmadır, yalandır dediği o kitabı okumuş olsaydı, O kitabın kendisinin de kabul ettiği o YAKIN TARİHİMİZ isimli dergideki tefrikaların kitaplaşmış hali olduğunu görürdü.   Yine sayın Bardakçı, Kazım Karabekir Paşanın dünyada ilk bizim yayınladığımız ve hatta Karabekir paşanın ismiyle yayınlanan ve yayına hazırlayanın da kendisinin belgeleri aldığını söylediği rahmetli Prof. Faruk ÖZERENGİN'in hazırladığı eserlerdeki  belgeleri, bizden kendisi 5 yıl sonra ve yine “Faruk Özerengin’den aldım ve Cumhuriyet tarihinin en büyük helgelerini ben buldum ve yayınladım “ diyerek yalan konuşan Bardakçı’yı şiddetle kınıyoruz” dedi…   Ayrıca Sami Çelik:  Bardakçı özellikle Karabekir paşanın belgelerini ilk ben yayınladım, bunlar Cumhuriyet tarihinin en büyük belgeleri dediği belgeler konusunda da yalan konuşuyor. Bardakçı bir yalancı… Beni mahkemeye versin. Nasıl yalancı olduğu ortaya nasıl çıkacak tüm halkımız görecektir. Çünkü ilk ben yayınladım dediği Karabekir’in o belgelerini kendisi 1997 yılında ŞAHBABA isimli kitabında yayınlamıştır. Ama ben Sami Çelik olarak 1990 yılından 2000 yılına kadar rahmetli Prof. Faruk Özerengin beyefendiyle o belgeleri ve daha fazlasını yayınladım.   Ben buldum, ilk ben yayınladım dediği Atatürk ve Samsun ile ilgili belgelerin tamamı ise 1992 yılında yine tarafımca, Kazım Karabekir ismiyle, yayına hazırlayan Prof. Faruk Özerengin'in ismi de jenerikte "PAŞALARIN HESAPLAŞMASI - İSTİKLAL HARBİNE NEDEN GİRDİK, NASIL GİRDİK, NASIL İDARE ETTİK" isimli eserinde tamamı vardır.   Hatta sayın Başbakanımız da Belediye Başkanlığı döneminde paşanın bu kitaplarından bazılarını ziyaret ettiği kitap fuarlarında almış ve bu kitapların yayınlanmasından dolayı o dönem şahsıma teşekkür etmiştir.   Kültür Bakanlığımız da dönem içerisinde bu sizin ben buldum dediğiniz belgelerin daha da fazlası bulunan bu kitaplardan alıp ülkedeki kütüphanelere dağıtmıştır.   Atatürk'ün Samsun'a nasıl gönderildiğinin belgeleri, gerek orjinalleri ve gerekse sayın rahmetli Faruk Özerengin beyefendinin Türkçe harflere çevirmiş haliyle 1992 yılında yayınladığımız kitapta mevcuttur.   Söylediğiniz gibi yayınladığınız 19 belge değil çok daha fazlası o kitaplarda mevcuttur. Okusaydınız bu kitapları bu kadar zor duruma düşmez ve hediye edilen kalemle program boyunca izleyicileri şaşkına çeviren tavırları yapmazdınız.   Biz hediye edilen kalemden bahsetmedik size. Tebrik ederim o şerefe nail olduysanız. Ama çatladım mı dersiniz, hani bizi çatlasın diye gösterip durdunuz ya...   Çatlamadık. Sadece sizin gibi büyük bir şahsiyetin bir çocuk gibi bu hareketlerine sadece gülümsedik.   kalemin size verilmiş olması sanırım gerçekleri ortadan kaldırmaz sayın Bardakçı...   Sayın Bardakçı, bu kadar büyük tarihçiyse nasıl burnu havada herkese hakaret ediyorsa, tüm yalanlarını ortaya döküp aynı hakaretleri etmesemde onun o rezil halini tüm Türkiye’ye ispat edeceğim…. Ben açık ve net olarak söylüyorum: Bardakçı Karabekir belgeleri konusunda YALANCIDIR, İNTİHALCİDİR, SAYGISIZDIR….”     PİRİ REİS HARİTASI'NIN ŞİFRESİ YAZARI METİN SOYLU İSE HABERPOLİTİK.NET'E ŞUNLARI SÖYLEDİ      
"Sayın Bardakçı;
Palavra kelimesini size aynen iade ediyorum. Siz Türk Denizcisi Piri Reis'e ve eserlerine hakaret edemezsiniz.
Siz Piri Reis ile ilgili ne biliyorsunuz ki böylesine bol keseden atıyorsunuz?
Bu gece kimin itibarını savunuyorsunuz?
Piri Reis'in mi Kristof Kolomb'un mu?
Siz kime hayransınız? Açıklayın! "
Diyen Metin Soylu da Murat Bardakçı'ya çok tepkili....
      Biz de haberpolitik.net olarak bu tartışmanın büyüyeceğine inanıyoruz ve sayın Bardakçı’ya soruyoruz….   Madem herşeyi bilen, yapan sizsiniz, o halde Sami Çelik’in maillerini canlı yayında okuyamıyor ya da başka bir kanalla cevap vermiyorsunuz….   NOT... Bardakçı canlı yayında Sami Çelik'in mailine cevap verdi ve Sami Çelik'e Samsun belgeleri nerede yayınlandı, kim yayınlandı, kaynek göster, benden başkası yayınlamadı dedikten sonra sami Çelik'in cevap niyetinde attığı mailleri ise görmemezlikten geldi.     EKRANDAN MURAT BARDAKÇI'NIN SÖZLERİNE SAMİ ÇELİK'İN MAİLLERİ....     1. MAİL....   "1991 yılında ve kazım karabeki paşanın adıyla yayınlanan "PAŞALARIN HESAPLAŞMASI - İSTİKLAL HARBİNE NEDEN GİRDİM NASIL GİRDİM NASIL İDARE ETTİM" isimli kitap ve yayına hazırlayan prof. faruk özerengin dir. alın size cevap"   2. MAİL   "Murat bey, 1990 yılından itibaren prof.faruk özerengin ile beraber tüm kitapları biz yayınladık. toplam 37 kitaptır. belge istiyorsanız 1990 dan 1999 yılına kadar yayınladığım ve mahkum olduğum o kitapları lütfen inceleyin. Hala ısrar etmeniz haksızlık değil mi"   3. MAİL   "Murat bey, Ayrıca siz Rauf Orbay ile ilgili olarak yakıntarihimiz isimli dergide hayatı tefrika olmuştur onun dışında kitabı yoktur. hele günümüzde nah şu kadar bir kitap çıkmıştır bu yalndır uydurmadır demiştiniz. O kitabı da ben yayınladım ama o okumadan nah şu kadar kitap dediğiniz kitap ta o tefrikanın toplanmasıdır"   4. MAİL   "Sadece samsun değil murat bey, 37 cilt kitap diyorum kitap ismi veriyorum. siz hala lütfen yarın göndereyim kitabı iyi bakın"   5. MAİL   "Murat bey ben 15 yıla yakın Faruk beyle o belgeler ve kitaplara çalıştım. Şahidi paşanın kızı Timsal hanım ve pek çok tarihçidir. O samsun belgeleriyle birlikte tüm belgeleri biz yayınlamıştık. >Hem de rahmetli Faruk Özerengin beyefendini direk kendi ismiyle Ben terbiyesiz değilim, o sözü size iade ediyorum.Kitapların yayın tarihleri ve basılı nüshaları ve ben buldum dediğiniz o belgeleri baksaydınız görecektiniz o kitaplarda...   ŞUAN BU MAİLLER
Kaynak: haberpoliitik.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder