27 Kasım 2012 Salı

Sigarayı Bırakmak İçin Bıktım Tozu

Sigarayı Bırakmak İçin Bıktım Tozu Bir sigara yakmakla başlıyor zehirlenme macerası . Dumanını içimize çektikçe hayatımızın külleri savruluyor havaya. Çoğu zaman farkına varmıyoruz hayatımızı kısalttığımızın. Hele gençlik günlerinde bunu hiç önemsemiyoruz. Havai bir ömre sahip olduğumuz için, hiç yaşlanmayacağımızı, hep genç kalacağımızı zannediyoruz. İşte tam da bizi yanıltıyor. Yaş biraz ilerleyince nefes almalar zorlaşıyor, tıkanıyoruz. Bu dönemde ayrılmaz parçamız olduğunu zannettiğimiz sigarayı bırakmak daha zor oluyor. Bıktım sigarayı bırakmak istiyorum diye kara kara düşünürken bıktım tozu karşınıza çıkıyor. Zorlu sigara bırakma mücadelenizi artık kolaylaştığını söyleyebiliriz. Bıktım tozu ile alakalı daha geniş bilgiyi ise www.biktimtozukullan.net internet adresinden fazlasıyla elde edebilirsiniz. Sigarayı bırakmak niyetinizdeysiniz yardımcı olmak için bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder