16 Aralık 2012 Pazar

Gainmax Kilo Aldırıcı Kapsül

Gainmax

Kilo alamayanların zayıflık problemi gainmax ürünü ile sorun olmaktan çıkmaktadır ve kilo aldırıcı bitkisel ürün gainmax kilo aldırıcı ile istenen kiloya gelinmekte ve sağlı görünüme kavuşulmaktadır. İçeriğinde uzmanların da vücuda faydalı olduğu görüşünde olduğu vitaminler bulunmaktadır. Bir kutuda 60 kapsül bulunmakta ve günde 2 kez alınmaktadır.

Kredi kartı ile ödeme, kredi kartına taksit imkanı, eft veya havale ile ödeme, kapıda ödeme kolaylıkları sunulmaktadır. İstendiği takdirde 0212 270 44 88 sipariş ve destek hattı aranarak sipariş verilebilir ve sipariş verildiği gün kilo aldıran ürün kargoya verilir. Türkiye’nin her yerine gönderilmektedir. İştahsızlık problemi yaşayan kişilerin iştah açılmasında yardımcı olan bitkisel ürün içeriğinde Vitamin D3, Vitamin E, Thiamine HCL, Riboflavin (Vitamin B2), Niacinamide, Pyridoxi

gainmax

ne (Vitamin B6), Folic Acid, D-Calcium (Vitamin D), Iodine, Phosphorus, Chromium Chloride, Potassium Chelate, Whey Protein bulunmaktadır. Tesbit edilen bir yan etkisi bulunmamaktadır. gain max kapsül sitesinde satışa sunulan www.gainmax-turkiye.com iştah artırmaya ve hızlı kilo aldırmaya yardımcı olmaktadır.

Gainmax Kullanımı

 
1 adet "Gainmax Kapsül" 600 Mg’dır. 1 kutuda 60 kapsül bulunmakta ve bu 1 ay
 
yetmektedir.
Gainmax Kapsül, sabah ve akşam olmak üzere, günde 2 kere yemeklerden 1 saat önce alınmalıdır. Kesin sonuç alabilmeniz ve vücudunuzdaki değişimi gözle görülür şekilde fark edebilmeniz için Gainmax'ı düzenli kullanmalı, bunların yanı sıra önemli olan diğer faktör, sağlıklı beslenmeye özen göstermelisiniz.  

Gainmax Yan Etkileri

Tespit edilen herhangi bir yan etkisi bulunmamakla birlikte, beklenmeyen bir etki görüldüğünde kullanımı kesip ve doktorunuza başvurunuz. KULLANIMDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER: Kullanımda önerilen doz miktarını aşmayınız. Düzenli bir şekilde kullanmaya özen gösteriniz. Ürünü bir bardak ılık su ile kullanınız. KİMLER KULLANAMAZ: İçeriğinde bulunan bitkilere karşı alerjisi olan

kişilerin kullanması önerilmez. Hamile veya emziren bayanlar kullanamaz. 14 yaşından küçüklerin kullanması önerilmez. UYARILAR:

Serin ve kuru ortamda, direkt gelen güneş ışığından saklayarak koruyunuz. Çocukların ulaşamayacağı yerde muhafaza ediniz. Ambalajı veya kapağı açılmış ürünleri kullanmayınız.

Gainmax Kullanıcı Yorumları

 
hasan topdağ / ş.urfa ben çok faydasını ğördüm herkese tavsiye ederim ğüzel bir ürün kilo almaya başladım bile
Ebru M. / İstanbul Düzenli olarak kullanıyorum, ben faydasını gördüm. Kullanmayada devam ediyorum. Param boşa gitmedi en çok ona seviniyorum. Sizlere çok teşekkür ederim.iyiki varsınız
Furkan L. / İzmir Ben uzun boylu olduğum için oldukça zayıf görünüyordum. ne kadar yemek yesemde kilo alamıyordum. bu ürün sayesinde kilo alabildim. şimdi 2 kutu siparişi daha veriyorum. durmak yok :) teşekkürler...
Ümit Ürek / Çanakkale bende çok zayıfım etrafımdaki insanlar bana hep neden bu kadar zayıf oldugumu sorup duruyor... :( şipariş ettim bu üründen inşallah bi faydasını görürüm.
Caner T. / Ankara Özellikle hormon içermemesi çok iyi bende kullandım. Faydasını gördüm. Kasları da geliştiriyor. Tavsiye ederim. Ama sahte ürünlere dikkat edin.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder